Anteeksi

Author: Afeni
Fandom: Final Fantasy VII


Anteeksi



Olen niin pahoillani.

Maailmani on sinisenvihreä, samea ja pimeä. Mikään ei liiku, olen patsas. Ansaitsen tämän, sillä olen pettänyt kaikki. Ennen kaikkea sinut.

Uskotko, että sydämessäni on aina paikka sinulle? Tahtoisin silittää hiuksiasi ja tuudittaa sinut uneen, pitää sinua hyvänä. Et ansainnut sitä kaikkea pahaa, joka takiani koitui osaksesi.

Minä en nähnyt muuta keinoa. Tein niin kuin oli kaikille parasta. Sinulle, minulle, meille jokaiselle. Halusin olla osa jotain suurempaa ja halusin antaa myös sinulle mahdollisuuden nousta. En tiennyt tulevasta, seurauksista.

En silti pysty antamaan sinulle sitä yhtä asiaa, jota olisit vielä kaivannut. Se sanakin on liian voimakas.

Anteeksi. Olen pahoillani.

Ei kommentteja

Kiitos palautteestasi!